Дата выпуска | Название | Автор(ы) |
2019 | Асаблівасці ўяўленняў аб мностве ў дашкольнікаў з агульным недаразвіццем маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Выкарыстанне знакава - сімвалічных сродкаў у пераадоленні дызграфіі ў малодшых школьнікаў | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Выкарыстанне метадаў праектнай дзейнасці ў навучанні дашкольнікаў з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Выкарыстанне метаду праектаў у працэсе навучання дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Выкарыстанне метаду праэктаў у каррэкцыйна-развіццевай працы з дзецьмі дашкольнага ўзросту з ЦПМ | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Выкарыстанне нетрадыцыйных тэхнік у навучанні выяўленчай дзейнасці выхаванцаў з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2021 | Выхаванне і навучанне дзяцей ранняга ўзросту | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2017 | Да пытання аб кантролі якасці вынікаў навучання будучых настаўнікаў-дэфектолагаў на аснове кампетэнтнаснага падыходу | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Хабарава, Святлана Пятроўна; Науменко, Оксана Анатольевна; Хабарова, Светлана Петровна |
2021 | Дыдактычныя асновы методыкi азнаямлення з сацыяльнай рэчаiснасцю дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкiмi парушэннямi маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2020 | Дыферэнцыраваны лагапедычны масаж у сістэме карэкцыйнай работы па пераадоленні дызартрыі | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Каштоўнасці выхавання здаровага дзіцяці ў педагагічнай спадчыне В.А. Сухамлінскага | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Магчымасці рэалізацыі задач адукацыйнай вобласці «Фізічная культура» для карэкцыі гаворкі дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення ва ўмовах інклюзіўнай дашкольнай адукацыі | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2021 | Мадэляванне як метад навучання ў пачатковай школе | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Методыка азнаямлення з прыродай дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення(ЦПМ) | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Методыка навучання творчым гульням дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення(ЦПМ) | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Методыка фізічнага выхавання дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення(ЦПМ) | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Нагляднае мадэляванне як сродак павышэння ўзроўню сфармаванасці сувязнога выказванні апавядальнага характару ў старэйшых дашкольнікаў з агульным недаразвіццём маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Педагагічнае кіраўніцтва рознымі відамі гульні дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2020 | Работа выхавальніка па развіцці маўлення дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушеннямі маўлення на занятках | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2020 | Работа выхавальніка па развіцці маўлення дзяцей з з цяжкімі парушеннямі маўлення ў штодзённым жыцці | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Развіццё разумовых здольнасцяў з дапамогай фарміравання сімвалізацыі ў дашкольнікаў з агульным недаразвіццем маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2023 | Рэзервы метаду назірання ў кантэксце экалагічнага выхавання навучэнцаў з цяжкімі парушэннямі маўлення на занятках «Чалавек і свет» | Науменко, Оксана Анатольевна; Навуменка, Аксана Анатольеўна |
2021 | Сучасныя падыходы да прафілактыцы дыскалькуліі ў дзяцей з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Сэнсорнае выхаванне як аснова ФЭМУ у дзяцей дашкольнага ўзросту с ЦПМ | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Тэарэтычныя аспекты фарміравання гульнявой дзейнасці дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Узаемадзеянне сям'і і дашкольнай установы ў выхаванні і развіцці дзяцей дашкольнага ўзросту і іх аднагодкаў з Цяжкімі Парушэннямі Маўлення (ЦПМ) | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2021 | Умовы выкарыстання метаду праектаў у інклюзіўнай адукацыі | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2019 | Фарміраванне цікавасці на карэкцыйных занятках у дзяцей дашкольнага ўзросту з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Фізічнае выхаванне дзяцей дашкольнага ўзросту і іх аднагодкаў з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2021 | Цяжкасці ў авалоданні матэматыкай на пачатковым этапе навучання ў школе для дзяцей з цяжкімі парушэннямі мовы | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |
2018 | Эстэтычнае выхаванне дзяцей дашкольнага ўзросту і іх аднагодкаў з цяжкімі парушэннямі маўлення | Навуменка, Аксана Анатольеўна; Науменко, Оксана Анатольевна |