Просмотр собрания по группе - Темы матывацыя

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
Или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 1 до 10 из 10
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Ацэначныя дэрываты з суфіксамі -ель (-эль) / -аль (-яль) /-іль (-ыль) у беларускіх дыялектных слоўнікахУрбан, Вольга Валянцінаўна
2011Ацэначныя дэрываты з фармантамі -б-(а), -в-(а), -д-(а), -з-(а), -т-(а), -ч-(а), -ш-(а) у беларускай дыялектнай мовеУрбан, Вольга Валянцінаўна
2009Ацэначныя дэрываты з фармантамі -уль (-юль), -ул-я (-юл-я) / -улл-я (-юлл-я) / -ул-а ў беларускай дыялектнай мовеУрбан, Вольга Валянцінаўна
2017Дынаміка матывацыі прафесійнай дзейнасці студэнтаўБелановская, Ольга Викторовна
2007Канфіксальнае ўтварэнне ацэначных субстантываў у беларускай дыялектнай мовеУрбан, Вольга Валянцінаўна
2021ЛІЧБАВЫ ЛАБАРАТОРНЫ ПРАКТЫКУМ У НАВУЧАЛЬНЫМ І ДАСЛЕДЧЫМ ЭКСПЕРЫМЕНЦЕ ВЫШЭЙШАЙ І СЯРЭДНЯЙ ШКОЛЫСобаль, В. Р.; Sobol, V.; Соболь, Валерий Романович; Федаркоў, Чэслаў Міхайлавіч; Fedorkov, Ch.; Федорков, Чеслав Михайлович; Мiхалковiч, А. М.; Mikhalkovich, O.; Михалкович, Олег Михайлович
2007Некаторыя асаблівасці дэрывацыі асабовых ацэначных субстантываў у беларускай дыялектнай мовеУрбан, Вольга Валянцінаўна
2022ПЕДАГАГІЧНАЕ ДАСЛЕДАВАННЕ ЯК ФОРМА РАБОТЫ ПА АКТЫВІЗАЦЫІ ПАЗНАВАЛЬНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ І ПАВЫШЭННІ МАТЫВАЦЫІ НА ВЫБАР ПЕДАГАГІЧНАЙ ПРАФЕСІІ НАВУЧЭНЦАЎ У РАМКАХ ПРОФІЛЬНАЙ ПЕДАГАГІЧНАЙ ПАДРЫХТОЎКІАртихович, Н. Н.; Макшицкая, М. Н.
2022ПОШУК ШЛЯХОЎ РАЗВІЦЦЯ ВУЧЭБНАЙ МАТЫВАЦЫІ НАВУЧЭНЦАЎ ПРАЗ ВЫКАРЫСТАННЕ ЛІЧБАВЫХ ТЭХНАЛОГІЙАнтонік, Алена Аляксандраўна; Antonik, E. A.
2018Тэорыя праблемнага навучанняРусаковіч, Ірына Кузьмінічна; Русакович, Ирина Кузьминична